Πρόσφατα (πριν από 1 μήνα περίπου) αγόρασα το Turbo-X Wintab 2 in 1 Τablet 10.1" WiFi, το οποίο είναι αξιοπρεπές τόσο ως προς τα χαρακτηριστικά του όσο και ως προς την απόδοσή του. Το χρησιμοποίησα για browsing, emails και video μέσα στις διακοπές και το χάρηκα. Προέκυψε όμως ένα πρόβλημα: Μετά την αυτόματη αναβάθμιση σε Windows 10, η οθόνη αφής αποσυντονίστηκε εντελώς - σε σημείο που δε διορθωνόταν ούτε με calibration (αλλού πατούσα και αλλού αποκρινόταν η οθόνη).
Αποφάσισα να κάνω reset μέσα από τα Windows, αφού δεν είχα αρχεία που να με ενδιαφέρουν στο tablet. Για κακή μου τύχη, αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία, άρχισα να παίρνω μπλε οθόνες μετά από κάθε επανεκκίνηση με το μήνυμα "INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE". Αποφάσισα να δημιουργήσω ένα bootable USB με τα Windows 10 για να τα περάσω από την αρχή, μήπως διορθωθεί το πρόβλημα.
Η εγκατάσταση έγινε κανονικά (παρότι δεν έβρισκα τρόπο να μπω στο BIOS του tablet για να το βάλω να διαβάσει το USB στο boot και μου πήρε πολύ ώρα - θέλει με σβηστή τη συσκευή πατημένο το power και τα δύο πλήκτρα του ήχου (αύξηση/μείωση της έντασης) αλλά δυστυχώς δεν αναγνωρίζει καθόλου διάφορες συσκευές όπως την κάρτα γραφικών (δεν ξέρω καν ποια έχει για να ψάξω για drivers στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή), αλλά ούτε και την οθόνη αφής (καθόλου), οπότε λειτουργεί αποκλειστικά με το πληκτρολόγιο (hardware).
Ήθελα να παρακαλέσω λοιπόν όποιον έχει ή μπορεί να βρει τους drivers για Windows 8 για το συγκεκριμένο tablet να με ενημερώσει γιατί αυτή τη στιγμή η συσκευή υπολειτουργεί. Θεωρητικά μπορεί να πάει στο service του Πλαισίου αλλά δε με καλύπτει η εγγύηση φαντάζομαι επειδή το έχω ματσακωνέψει (ως προς το λειτουργικό) και μου πέφτει και λίγο μακριά (μένω στα Μεσόγεια).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!
Αποφάσισα να κάνω reset μέσα από τα Windows, αφού δεν είχα αρχεία που να με ενδιαφέρουν στο tablet. Για κακή μου τύχη, αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία, άρχισα να παίρνω μπλε οθόνες μετά από κάθε επανεκκίνηση με το μήνυμα "INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE". Αποφάσισα να δημιουργήσω ένα bootable USB με τα Windows 10 για να τα περάσω από την αρχή, μήπως διορθωθεί το πρόβλημα.
Η εγκατάσταση έγινε κανονικά (παρότι δεν έβρισκα τρόπο να μπω στο BIOS του tablet για να το βάλω να διαβάσει το USB στο boot και μου πήρε πολύ ώρα - θέλει με σβηστή τη συσκευή πατημένο το power και τα δύο πλήκτρα του ήχου (αύξηση/μείωση της έντασης) αλλά δυστυχώς δεν αναγνωρίζει καθόλου διάφορες συσκευές όπως την κάρτα γραφικών (δεν ξέρω καν ποια έχει για να ψάξω για drivers στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή), αλλά ούτε και την οθόνη αφής (καθόλου), οπότε λειτουργεί αποκλειστικά με το πληκτρολόγιο (hardware).
Ήθελα να παρακαλέσω λοιπόν όποιον έχει ή μπορεί να βρει τους drivers για Windows 8 για το συγκεκριμένο tablet να με ενημερώσει γιατί αυτή τη στιγμή η συσκευή υπολειτουργεί. Θεωρητικά μπορεί να πάει στο service του Πλαισίου αλλά δε με καλύπτει η εγγύηση φαντάζομαι επειδή το έχω ματσακωνέψει (ως προς το λειτουργικό) και μου πέφτει και λίγο μακριά (μένω στα Μεσόγεια).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!
Drivers για Turbo-X Wintab 2 in 1 Τablet 10.1" WiFi
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire