jeudi 13 août 2015

Note 4 vs g4

Καλησπέρα σε όλους . Έχω ηδη το note 4 και σκέφτομαι να περάσω στο g4. Αξίζει λέτε; θα ήθελα τη γνώμη κάποιου που έχει δοκιμάσει και τα 2. Με ενδιαφέρει αρκετά η κάμερα και η απουσία lag. Το πενακι δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.


Note 4 vs g4

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire