Καλησπέρα κύριοι και κυρίες!!! Προφανώς το topic δεν ταιριάζει με το Θέμα του forum αλλά δεν μπορούσα να βρω που να το τοποθετήσω!!!! Είναι η πρώτη μου φορά που αγοράζω από εξωτερικό και δεν έχω ιδέα για αυτό δείξτε επιείκεια.
Έχω επιλέξει το κινητό που θέλω να αποκτήσω αλά με βασανίζουν κάποια ερωτήματα. Έχω εντοπίσει το κινητό σε κινεζοsite (t..c.com), στο Am..on.co.uk και στο eb.y.com. Κατά κύριο λόγο από αυτά ποιο είναι το πιο ασφαλές για αγορά; Η τιμή είναι σχετικά ίδια.
Για την πληρωμή έχω την δυνατότητα να πληρώσω με paypal και με prepaid. Ποιο από τα δύο να εμπιστευτώ και την παρούσα φάση με τα capital controls πως μπορώ πληρώσω;
Τέλος το ποιο δύσκολο για εμένα. Ο φόρος και το τελωνείο. Αν όλα πάνε καλά παραγγείλω και πληρώσω την συσκευή, ταχυδρομηθεί ορθά από τον πωλητή και φτάσει στην Ελλάδα τότε τι γίνεται;;; Θα πληρώσω και τελωνείο για την είσοδο της συσκευής στην χώρα και αν ναι πόσο;;; Προτίθεμαι να αγοράσω 2 συσκευές αξίας 380€ η κάθε μία δλδ γύρω στα 800€ οι 2.
Έχω επιλέξει το κινητό που θέλω να αποκτήσω αλά με βασανίζουν κάποια ερωτήματα. Έχω εντοπίσει το κινητό σε κινεζοsite (t..c.com), στο Am..on.co.uk και στο eb.y.com. Κατά κύριο λόγο από αυτά ποιο είναι το πιο ασφαλές για αγορά; Η τιμή είναι σχετικά ίδια.
Για την πληρωμή έχω την δυνατότητα να πληρώσω με paypal και με prepaid. Ποιο από τα δύο να εμπιστευτώ και την παρούσα φάση με τα capital controls πως μπορώ πληρώσω;
Τέλος το ποιο δύσκολο για εμένα. Ο φόρος και το τελωνείο. Αν όλα πάνε καλά παραγγείλω και πληρώσω την συσκευή, ταχυδρομηθεί ορθά από τον πωλητή και φτάσει στην Ελλάδα τότε τι γίνεται;;; Θα πληρώσω και τελωνείο για την είσοδο της συσκευής στην χώρα και αν ναι πόσο;;; Προτίθεμαι να αγοράσω 2 συσκευές αξίας 380€ η κάθε μία δλδ γύρω στα 800€ οι 2.
Αγορά Κινητού Από Εξωτερικό!!!
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire