vendredi 14 août 2015

Αλλαγη Νokia 930 με αλλο,αλλα ποιο ??

Καλησπερα και χρονια πολλα στους εορταζοντες.........Θ α ηθελα την βοηθεια σας...εχω το κινητο του avatar μου και βαλθηκα να το αλλαξω....
ΑΛΛΑ οχι με συσκευη που να εχω προβληματα κ σκοτουρες,οπως επισης ειμαι φαν της φωτογραφιας.....

Μου προταθηκε συσκευη z2 και το σκεφτομαι...τι θα κανατε ....??


Αλλαγη Νokia 930 με αλλο,αλλα ποιο ??

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire