vendredi 14 août 2015

Σκεφτόμουν να αγοράσω το Note 5 αλλά τώρα τι;;;

Το Note 2 που είχα χάλασε και έχω μείνει με ένα Nokia E71 που έχω από το 2008. Δεν αγοράζω συχνά τηλέφωνο οπότε αφιερώνω αρκετά χρήματα εάν η συσκευή αξίζει καθώς αλλάζω κάθε 3-4 χρόνια. Ήμουν σίγουρος ότι θα αγόραζα το Note 5 αλλά όλες αυτές οι ελλείψεις καθώς και η μη κυκλοφορία του στην Ευρώπη με έχουν προβληματίσει. Μπορώ να περιμένω κάποιους μήνες ακόμα να δω τι θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο, αλλά σε αυτή τη φάση τι θα μου προτείνατε;; Ποια τα θετικά και αρνητικά των υπόλοιπων ναυαρχίδων; Βλέπω ότι στην Αμερική το S6 έχει πέσει μέχρι 200 δολάρια (αγοράζεις το 128GB με την τιμή του 64). Επειδή έχω γνωστό που θα μπορούσε να μου το φέρει θα λειτουργεί κανονικά στην Ελλάδα; Στην Ελλάδα αναμένεται κάποια μείωση ή όχι;


Σκεφτόμουν να αγοράσω το Note 5 αλλά τώρα τι;;;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire