dimanche 20 octobre 2013

κλειδωμα κλεμενης συσκευης

καλησπερα σας!εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο.εδω και περιπου ενα χρονο εχω χαρισει(μεγαλη ιστορια) μια ταμπετα της motorola xoom και ειδα προσφατα οτι μπαινουν με δικο μου λογαριασμο στο play για αγορες κλπ.αλλαξα κωδικο στην google αλλα και παλι συνεχιζεται!ξερει κανεις πως διαγραφω η μπλοκαρω τη συσκευη απομακρυσμενα?δεν βρηκα ακρη μεσα απο την google παντως.ευχαριστω!






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375978&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire