dimanche 20 octobre 2013

Ερώτηση για s3,s4 mini και root

Χαιρετώ το πιο ολοκληρωμένο φόρουμ για κινητά τηλέφωνα.Είμαι νέο μέλος και θέλω με την σειρά μου και εγώ να κάνω μια ερώτηση.Σκέφτομαι για αγορά κινητού s3 η s4 mini.Αυτό που με προβληματίζει είναι τα 8 gb του s4 mini.Λοιπόν,άμα το κάνω root και μεταφέρω εφαρμογές στην sd μετά αν κανω unroot (για θέματα εγγύησης) οι εφαρμογές θα παραμείνουν στην sd?και επίσης ξέρω ότι δεν θα μεταφερθούν ολόκληρες οι εφαρμογές στην sd.Τι ποσοστό αυτών θα μεταφερθεί?πχ αν είναι παιχνίδι 1.5 giga πόσο θα μεταφερθεί? 500mb? 1giga? καλύτερα να κοιτάξω το s3?ακούω παράπονα για το 1giga ram που εχει.






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375981&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire