Καλησπερα! Προχθες το κινητο μου ενω το ειχα το βραδυ σε λειτουργια πτησης καποια στιγμη προφανως μεσα στην νυχτα εκλεισε μονο του και απο τοτε δεν ανοιγει δεν φορτιζει δεν κανει τιποτα! τι μπορω να κανω?
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375963&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire