Παράθεση:
|
Αρχικό μήνυμα από s5607 (Μήνυμα 4956265)
Παιδια, τα φωτα σας...
Εχω στο τηλεφωνο το skype εγκατεστημενο σαν εφαρμογη, αλλα δεν βλεπω πουθενα το εικονιδιο. Προσπαθησα να το εγκαταστησω ξανα, αλλα στο App Store μου δινει την επιλογη open. Πως μπορω ειτε να βρω το εικονιδιο , ειτε να το απεγκαταστησω ετσι ωστε να το εγκαταστησω ξανα? |
Ευχαριστω για την οποια απαντηση
[Off Topic] Γενικές Πληροφορίες και Εύρεση εφαρμογών
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire