vendredi 14 août 2015

Nokia και αλλαγή μενού από αγγλικά σε ελληνικά!

Γεια σας παιδιά και εύχομαι σε όλους μας καλό Δεκαπενταύγουστο αύριο!!!
Πάω κατευθείαν στην απορία μου:Αγόρασα προ μηνός ένα Nokia απλό των 37 ευρώ και ενώ έγραφε ότι έχει μόνο Αγγλικό μενού το πήρα...Η αγορά έγινε από e-shop.
To μοντέλο είναι το απλούστατο 215 Dual Sim.Στο φυλλάδιο οδηγιών μέσα στο κουτί το οποίο φυλλάδιο υπόψη όχι μόνο δεν έχει Ελληνικά αλλά είναι μόνο στα Γερμανικά(!!) Γράφει στην πρώτη σελίδα "Κurzanleitung" και με μικρά γράμματα σε μια γωνία εικάζβ την έκδοση μάλλον rev. του κινητού αλλά έχει RM-1111 και από κάτω RM-1110..Μπορώ με αυτά τα δεδομένα να κάνω μόνος μου την αλλαγή με προσθήκη της Ελληνικής (υπόψη ούτε να γράψεις ως extra γλώσσα δεν έχει Ελληνικά).Αν "ναι" τί θα χρειαστώ;;Data Suite,καλώδιο τί είδους,Firmware και λοιπά;;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις σας όσοι γνωρίζετε! :)


Nokia και αλλαγή μενού από αγγλικά σε ελληνικά!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire