Χρόνια πολλα και του χρόνου με υγεια σε όλους και στις οικογένειες σας..
Εχω ενα θεματάκι με το eortes lite , οποτε πάω να δημοσιεύσω ευχές μέσω FB μου βγάζει σφαλμα.. Την έσβησα μετά την ξανακατεβασα, την αφαίρεσα απο τις εφαρμογές του FB .. Αλλα ολα μάταια .
Εχω ενα θεματάκι με το eortes lite , οποτε πάω να δημοσιεύσω ευχές μέσω FB μου βγάζει σφαλμα.. Την έσβησα μετά την ξανακατεβασα, την αφαίρεσα απο τις εφαρμογές του FB .. Αλλα ολα μάταια .
Eortes lite
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire