samedi 15 août 2015

Eortes lite

Χρόνια πολλα και του χρόνου με υγεια σε όλους και στις οικογένειες σας..
Εχω ενα θεματάκι με το eortes lite , οποτε πάω να δημοσιεύσω ευχές μέσω FB μου βγάζει σφαλμα.. Την έσβησα μετά την ξανακατεβασα, την αφαίρεσα απο τις εφαρμογές του FB .. Αλλα ολα μάταια .


Eortes lite

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire