vendredi 24 avril 2015

Παίδες βοήθεια! Επιστροφή σπασμένου προιόντος!

Παίδες καλησπέρα.

Εν συντομία στις 4/4/15 έκανα παραγγελία σκληρού δίσκου από online κατάστημα, για παραλαβή από το κατάστημα.

Με ενημέρωσαν 1 εβδομάδα μετά να πάω να το παραλάβω, και έτσι σύμφωνα με το τιμολόγιο, τον παρέλαβα στις 11/4/15.

Παραδέχομαι, ότι έκανα βλακεία και δεν άνοιξα τη συσκευασία, η οποία ήταν στην ουσία λίγες φουσκάλες (χωρίς κουτί) και κάτι αυτοκόλλητα της ACS (λογικά εκείνοι το παρέλαβαν μέσω courrier).

Σήμερα, όταν ήρθαν και οι υπόλοιπες παραγγελίες μου, άρχισα να ανήγω τις συσκευασίες. Όταν αφαίρεσα λοιπόν τις φουσκάλες από το δίσκο, βλέπω στο αλουμινένιο, σφραγισμένο σακουλάκι του δίσκου στη μία γωνία κάτι τρυπούλες σαν χτύπημα... (1ο καμπάνακι)...., ανήγω το αλουμινένιο σακουλάκι και πέφτει από μέσα ένα μικρό πλαστικό κομματάκι (σπάσιμο στο σκληρό σε μια γωνία, σε σχετικά ασήμαντο σημείο) (2ο καμπάνακι). Πλέον, είχα αποφασίσει ότι αυτός ο δίσκος πρέπει να επιστραφεί, καθώς ήταν φανερό ότι είχε φάει ξύλο κατά τη μεταφορά του... Παρόλα αυτά είπα να τον δοκιμάσω αν λειτουργεί... ο δίσκος "φυσικά" άρχισε κατευθείαν τα κλάκα-κλούκα... και δε λειτουργεί...

Παίρνω τηλέφωνο στο support τους, στις 19:40 (20:00 έκλειναν). Με είχαν 10 λεπτά αναμονή... Anyway, μιλάω με μία και μου είπε "οκ το σημείωσα και θα σας καλέσει κάποιο αύριο (25/4/15) ή τη Δευτέρα (27/4/15)" από το αρμόδιο τμήμα.

Λοιπόν, αύριο 25 λήγουν οι 14 ημέρες που έχω δικαίωμα επιστροφής ανεξαρτήτως λόγου (αν και αλλού διάβασα ότι πρέπει το προιόν να είναι σε άριστη κατάσταση και σφραγισμένο).

Όπως και να έχει, δε πρόκειται να περιμένω να με πάρουν τη Δευτέρα, και θα πάω από εκεί αύριο.

Υπάρχει κάποιος να με συμβουλέψει; Ποια είναι τελικά τα δικαιώματα μου; Έλαβα σπασμένο και χαλασμένο προιόν, αλλά με φοβίζει το γεγονός ότι πέρασαν 2 εβδομάδες για να κάνω τη διαπιστώση... Και φοβάμαι μη το πληρώσω ακριβά (105€). Είμαι σίγουρος ότι σπασμένο δίσκο δε καλύπτει ούτε καν η normal εγγύηση δίσκων...


Παίδες βοήθεια! Επιστροφή σπασμένου προιόντος!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire