mercredi 29 avril 2015

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελάτη

Αγαπητοί φίλοι ,
στα πλαίσια του μεταπτυχιακού μου διεξάγω μια μεγάλη έρευνα για την ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίηση πελάτη στο Τραπεζικό Τομέα και ειδικότερα ως εξεταζόμενη τράπεζα έχω επιλέξει την Τράπεζα Πειραιώς (λόγω μεγέθους και εξαγοράς 8 τραπεζών τα τελευταία 2 χρόνια. Οι απαντήσεις είναι πλήρως ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν ως βάση για την εξαγωγή συμπερασμάτων κατόπιν στατιστικής ανάλυσης που θα κάνω .
Όποιος μπορεί ας αφιερώσει 3 λεπτά απο το χρόνο του για συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο.

http://goo.gl/forms/YrLeuyj34x


Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελάτη

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire