dimanche 1 mars 2015

Internet Day Pass - Πρόβλημα

Πριν περίπου 3 μήνες έκανα φορητότητα σε Cosmote What's up από Wind F2G. Ο λόγος ήταν το ανύπαρκτο 3G σήμα της Wind, τόσο εκτός πόλεων (κυρίως σε εθνικές οδούς), όσο και εντός πόλεων σε κάποια σημεία, μ'αποτέλεσμα να μην μπορώ να μπω στο Internet.



Δυστυχώς ενώ "φαινομενικά" με την Cosmote δεν έχω πρόβλημα κάλυψης, έχω διάφορα άλλα προβλήματα, όπως ένα ΥΠΕΡφορτωμένο δίκτυο που σε ώρες αιχμής η πρόσβαση στο internet σέρνεται, όπως και πολλά dropped calls. Όλα αυτά βέβαια μου ήταν γνωστά πριν κάνω φορητότητα.



Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ, είναι κάποιες ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ χρεώσεις!



Απενεργοποίησα άμεσα την υπηρεσία Internet Day Pass όταν ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου, μάλιστα δύο φορές μέσω εξυπηρέτησης πελατών, η οποία όμως όχι μόνο συνέχισε να είναι ενεργοποιημένη, αλλά χρεώθηκα και 1€ (ενημερώθηκα με SMS) μόλις τώρα, ενώ έχω ενεργοποιημένο πακέτο mb μέσω What's up (στο οποίο έχω υπολοιπόμενο όγκο δεδομένων). Τώρα έστειλα το μήνυμα END DAY στο 1333, κι ελπίζω να απενεργοποιηθεί μόνιμα πλέον.



Έχει συμβεί και σε κάποιον από σας κάτι τέτοιο?



Δεν το κρύβω ότι κοιτάζω πολύ προς Vodafone μεριά (πλέον).





Internet Day Pass - Πρόβλημα

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire