dimanche 20 octobre 2013

Αγορά Smartphone με badget max 170 Euro

Καλησπέρα από μένα!

Ψάχνω να αγοράσω smartphone με μέγιστο badget τα 170 ευρώ.

Το background μου είναι:

Πρώην κάτοχος του Sony Ericsson Live with Walkman το οποίο απεβίωσε και κάτοχος του Nexus 7.

Οπότε παιχνίδια, σερφάρισμα κτλ, το κάνω κυρίως από το N7.


Το Live Walkman το χρησιμοποιούσα κυρίως για Viber, Whats App, λίγο σερφάρισμα το πρωί στο πρωινό και στην δουλειά, ίσα ίσα για να δω κανένα Mail ή ειδοποίηση και instagram. Δηλαδή για πολύ βασικά πράγματα.


Στα 170 ευρώ με μία μικρή έρευνα έχω βρει το Samsung Galaxy S3 mini σε skroutz-ομάγαζο.


Τα specs που θα ήθελα να έχει το επόμενο κινητό μου είναι τα εξής:



  • Οθόνη 4 έως 5 το πολύ ίντσες

  • Επεξεργαστή ίσο ή μεγαλύτερο από 1Ghz

  • Ram 1Gb

  • Αξιοπρεπή φωτογραφική μηχανή, βίντεο HD ( θα ήθελα και μπροστινή κάμερα)

  • Να παίρνει SD

  • Και να είναι κομψό και όχι κανένα "χοντρό" τέρας.




Στο φόρουμ έχω διαβάσει κατά καιρούς για διάφορα παιδιά που αγοράζουν κινητά από κινέζικα μαγαζιά μέσω ίντερνετ.

1. Πόσο ασφαλή είναι μια τέτοια κίνηση;

2. Θα έχω πρόβλημα με το τελωνείο;

3. Ποιες είναι οι "καλές" κινέζικες μάρκες;

4. Ποια τα καλά κινέζικα site;

5. Και τι πρέπει να προσέξω σε μια επικείμενη τέτοια αγορά;

Έχω απογοητευθεί από τις τιμές των κινητών στην Ελλάδα. Είναι όλα πάρα πολύ ακριβά και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

Θα ψηνόμουν να αγοράσω ένα κινέζικο, αλλά δεν έχω ιδέα για το τι και πως. Αν υπάρχει κάποιος καλοθελητής να με κατατοπίσει ή να μου προτείνει κάποια συσκευή θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα!

Στον αντίποδα τώρα, αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο smartphone από Ελλάδα, είμαι όλος αυτιά!


Ευχαριστώ πολύ για όποιον διάβασε τον μονόλογο μου και ανυπομονώ για τις προτάσεις σας!






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375950&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire