γεια σας αγορασα προσφατα το samsung galaxy note 2 GT N 7100 αγορα μια καρτα μνημης συγκεκριμενα TurboX την αναγνωριζει μεσα στο κινητο οτι ειναι 8γιγα αλλα δεν μπορω να βρω με τιποτα πως μπορω να αποθηκευω οτι εφαρμογες κατεβαζω απο Play store να αποθηκευονται στην καρτα μνημης και οχι στο τηλεφωνο!!!!Μπορει να με βοηθησετε?
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375945&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire