Παιδια καλημερα σημερα παρουσιασε καποια προβληματα το πολωνικο tablet μου MANTA powerTab MID705 και θα εκτιμουσα καποια βοηθεια:1)οταν το κλεινω χανει τις ρυθμισεις και στο ανοιγμα εχει πολωνικα2)εχουν σβηστει καποιες εφαρμογες που ειχα και 3)ενω το εχω στο wifi δεν κατεβαζει αυτα που του στελνω,παρακαλω στην βοηθεια σας.Τι κανω?ευχαριστω
ΑΜΠΕΛΩΝΑ-ΦΑΡΣΑΛΑ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΚΕΡΑΜΕ
COMMANDER6000IRCI-SAMSUNG y DUO s6102-samsung B5722-GARMIN NUVI 1200-DREAMBOX DM800HDse-kaon(ote tv)
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=376061&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire