Καλησπέρα,
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=376083&goto=newpost
έχω μία δωροεπιταγή 80 ευρώ για αγορές από κωτσόβολο,
και επειδη το ένα από τα 2 κινητά μου τα έφτυσε μετά από μάχη με μία μπύρα,
λέω να κολλήσω άλλα 120 ευρώ να πάρω ένα καινούργιο.
τι κινητό προτείνετε έως 200 ευρώ από κωτσόβολο?
το δεύτερο κινητό μου είναι ένα zte blade,
το οποίο τα έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω εδώ και περίπου 3 χρόνια,
αξίζει να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω ένα κινητό όπως το samsung galaxy grand με 2 καρτες και να τα έχω 2 σε 1,
ή να προτιμήσω την αγορά ενός πιο φθηνού κινητού και να έχω 2 συσκευές?
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=376083&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire