dimanche 20 octobre 2013

lumia 520 προβλημα με την sd

καλησπερα παιδια αγορασα ενα νοκια λουμια 520

δε λεω ωραιο τηλεφωνο γρηγορο αλλα εχω προβλημα με την sd

δε φαινεται πουθενα.

περασα ενα file manager (πληρωμενο-full version) απο το μαρκετ.

την ειδε εν τελει αλλα και παλι δε μπορω να μεταφερω τιποτα εκει

ουτε φυσικα να παρω κατι απο κει για να το βαλω στην μνημη τηλεφωνου.

διαβασα στο ιντερενετ για φορματ στην καρτα , για hard reset με την καρτα μεσα...

τιποτα.

μπορειτε να με βοηθησετε?






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375952&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire