καλησπερα παιδια αγορασα ενα νοκια λουμια 520
δε λεω ωραιο τηλεφωνο γρηγορο αλλα εχω προβλημα με την sd
δε φαινεται πουθενα.
περασα ενα file manager (πληρωμενο-full version) απο το μαρκετ.
την ειδε εν τελει αλλα και παλι δε μπορω να μεταφερω τιποτα εκει
ουτε φυσικα να παρω κατι απο κει για να το βαλω στην μνημη τηλεφωνου.
διαβασα στο ιντερενετ για φορματ στην καρτα , για hard reset με την καρτα μεσα...
τιποτα.
μπορειτε να με βοηθησετε?
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375952&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire