dimanche 20 octobre 2013

αγορα κινεζικου 5' μεχρι 200-200 κατι ευρω??

τι προτεινεται παιδια? μαλλον μου χαλασε το Hd2 Μου και λεω να παρω κατι κινεζικο.

εχω διαβασει για το zte,υπαρχει κατι αλλο?

θα ηθελα να μπορω να το αναβαθμιζω εκδοσεις android και ωποσδηποτε να εχει ελληνικα(η να περασω ελληνικα εγω)






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375955&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire