τι προτεινεται παιδια? μαλλον μου χαλασε το Hd2 Μου και λεω να παρω κατι κινεζικο.
εχω διαβασει για το zte,υπαρχει κατι αλλο?
θα ηθελα να μπορω να το αναβαθμιζω εκδοσεις android και ωποσδηποτε να εχει ελληνικα(η να περασω ελληνικα εγω)
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375955&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire