vendredi 18 octobre 2013

Νέο ρουτερ...

Έχω ένα ρουτερ pirelli από τη cyta. Θέλω να αλλάξω και να βάλω ένα Thomson. Μου λένε ότι δεν θα έχω τηλ. αν το συνδέσω. Όντως δεν έχω τηλ αλλά ούτε ιντερνετ. Έχω 2play από cyta. Με ποιόν τρόπο μπορώ να συνδέσω το Thomson χωρίς να χάσω κάτι. Το Pirelli είναι καλό σαν ρουτερ; Ευχαριστώ πολύ...






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375838&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire