Στέλνω δεκάδες sms την ημέρα, τα περισσότερα μεγάλα(γύρω στα 10 μαζί).
Έχω ένα htc trophy-το οποίο βολεύει για αυτά, αλλά δεν με βολέυει η αφή-
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375839&goto=newpost
Έχω ένα htc trophy-το οποίο βολεύει για αυτά, αλλά δεν με βολέυει η αφή-
Έχω αυτή τη στιγμή ένα nokia 101, βόλευει μέχρι 4 μηνύματα. Από 4 και πάνω, κλατάρει.
Παλαιότερα είχα το samsung με τις 2 sim, το άλλαξα 2 φορές γιατί μετά από ελαφριές πτώσεις δεν ακουγόταν καλά το ακουστικό και ο ήχος κλήσης.
Τελευταίο απόκτημα το Alcatel One Touch 316 αλλά κάνει σύμπτιξη τα γράμματα, τα τρώει.
Δεν μπορεί λέω το 2013 που έχουν προχωρήσει τα κινητά, για ένα τόσο απλό θέμα να μην υπάρχει λύση.
Δεν με νοιάζει η μάρκα, το μέγεθος, το χρώμα, αν θα έχει κάμερα ή dual sim.
Απλά να έχει πλήκτρα, να μπορώ να στείλω άνετα sms μεγέθους ίσα με..10 .
Τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 40 ευρώ. Υπάρχει κάτι τέτοιο;
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375839&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire