Θα μπω αμεσος στο ψητο.αγορασα ενα lg απο την wind μεσα σε 2-3 μερες διαπιστωσα προβλημα με το σημα εκανε τρελα ανεβοκατεβασματα χωρις λογο,...το στελνουμε απο το καταστημα διοτι ειμαι επαρχια στην wind με doa παει στους τεχνικους εκει...δεν εξακριβονουν καποιο προβλημα, μου το στελνουν πίσω με αιτιολογία οτι το κινητο δεν υπαρχει κανενα προβλημα.δεν το παραλαμβανω και ζηταω ξανα αποστολη και να κανουν καλυτερο ελεγχο,(ολα αυτα για να γινουν περασαν 2 εβδομαδες) τελειωνει την πρωτη εβδομαδα το doa, φευγη την δευτερη φορα παει wind και το στελνουν lg υπό 24' παρακολουθηση τεχνικου, η lg διαπιστωσε προβλημα στην κυρια πλακετα, που στην δικια μου γλωσσα σημενει motherboard το βασικοτερο κομματι για να δουλεψει μια συσκευη.κανουν αλλαγη motherboard δηλαδη επισκευαζουν το κιν,οχι αλλαγη κινητου,επισκευη με καινουρια πλακετα,και τωρα ειναι στον δρομο για να μου ερθει, με δεκαδες επικοινωνίες τηλ στην wind και αιτηματα για πιστωση ποσου να εφαρμοστή με λιγα λογια το doa με γραφουν στα @@ τους και το παιζουν κινεζοι. τα φωτα σας θα ηθελα απο εδω και περα... ποιος μπορει εμενα να με εκπροσωπήσει? χωρις να μπλέξω με εξοδα.μιλαμε για κινητο 150 ευρω.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ WIND
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire