καλησπέρα παιδιά.
θέλω να παραγγείλω κινητό από κίνα και θα ήθελα την βοήθεια σας.
είμαι ανάμεσα σε: meizu mx5, zte nubia z9 mini και zte nubia z7 max, huawei honor 6 plus.
http://ift.tt/1EyNpex
http://ift.tt/1EyNpeA
http://ift.tt/1EyNpv8
http://ift.tt/1EyNpeC
αρχικά έκλινα προς z9 mini λόγω μικρότερης οθόνης.
αλλά τελικά με ενδιαφέρει κυρίως η κάμερα του...
καθώς επίσης και η μπαταρία.
δεν παίζω πολλά παιχνίδια και τέτοια γενικά.
ποιο από τα 4 πιστεύετε οτι θα ήταν καλύτερη επιλογή???
θέλω να παραγγείλω κινητό από κίνα και θα ήθελα την βοήθεια σας.
είμαι ανάμεσα σε: meizu mx5, zte nubia z9 mini και zte nubia z7 max, huawei honor 6 plus.
http://ift.tt/1EyNpex
http://ift.tt/1EyNpeA
http://ift.tt/1EyNpv8
http://ift.tt/1EyNpeC
αρχικά έκλινα προς z9 mini λόγω μικρότερης οθόνης.
αλλά τελικά με ενδιαφέρει κυρίως η κάμερα του...
καθώς επίσης και η μπαταρία.
δεν παίζω πολλά παιχνίδια και τέτοια γενικά.
ποιο από τα 4 πιστεύετε οτι θα ήταν καλύτερη επιλογή???
Αγορά κινέζικου κινητού.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire