mardi 27 janvier 2015

Mionbuy.com Τελικά δεν αποζημιώθηκα από το Paypal

Τελικά to Paypal δε με αποζημίωσε γαι την αγορά μου από το mionbuy.

Έστειλα πίσω τα 2 screen protector που παρέλαβα αντί για το κινητό που είχα παραγγείλει στη διεύθυνση που μου έδωσαν, επισυνάπτοντάς τους το tracking number και στέλνοντάς τους φωτογραφία με το αποδεικτικό επιστροφής των ΕΛ.ΤΑ. που το ανέγραφε.

Το συστημένο έχει φτάσει στην Κίνα και μάλιστα στην πόλη που έπρεπε να πάει από τις 16/01/2015 αλλά δεν παραδόθηκε (πιθανόν η διεύθηνση να είναι ανύπαρκτη ή δεν ξέρω τι) αλλά τσεκάρεται κανονικά.

Τους ενόχλησα σήμερα να δω τιγίνεται τελικά στέλνοντάς τους email και πριν λίγο μου απάντησαν:



We have concluded our investigation into the following claim:



Seller's Name: xie xiuqun

Seller's Email: mionbuy@126.com

Seller's Transaction ID: 6AV37082UR601622T



Transaction Date: Dec 3, 2014

Transaction Amount: -$196.83 USD

Your Transaction ID: 2BP5482776614664M

Case Number: PP-003-603-442-633



Buyer's Transaction ID: 2BP5482776614664M



The tracking information you provided was invalid and we were unable to

confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the

case is now considered closed and we are unable to process a refund.



We encourage you to work directly with the seller to find a resolution.



Thank you for your cooperation.



Αν γνωρίζει κάποιος μπορώ να κάνω κάτι με κάποιον άλλο τρόπο ώστε να αποζημιωθώ;

Αν κάνω καταγγελία στην τράπεζα μέσω της οποίας πλήρωσα για απάτη;

Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.





Mionbuy.com Τελικά δεν αποζημιώθηκα από το Paypal

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire