Καλησπέρα σε όλους. Είμαι σχετικά παλιός χρήστης και έχω βοηθηθεί αρκετές φορές σε διάφορα θέματα από το φόρουμ. Έτσι λοιπόν, με το μήνυμα αυτό, θέλω να βοηθήσω και γω με τη σειρά μου άλλους χρήστες. Θα προσπαθήσω να μην αναφερθώ σε προσωπικά στοιχεία και άλλα γεγονότα που μπορεί να θίξουν άτομα.
Στις 10 Σεπτέμβρη, καλεί στο κινητό ένας κύριος και μου κάνει προσφορά για σταθερό+internet+κινητό στη Wind. Του αναφέρω ότι δεν είμαι σίγουρος και δεν μπορώ να απαντήσω άμεσα για προσωπικούς λόγους. Μου πρότεινε πως μπορούμε να περάσουμε την προσφορά και θα είχα χρόνο να το σκεφτώ μέχρι να έρθει το συμβόλαιο, όπου θα έδινα και τα απαραίτητα χαρτιά.
Έτσι και έγινε. Τελικά δεν υπέγραψα και δεν έδωσα τα δικαιολογητικά. Την επόμενη μέρα καλώ τον ίδιο και του το λέω και προσωπικά για να ξέρει. Μου αναφέρει πως θα ακυρώσει την προσφορά και τελειώνει εκεί.
15 ημέρες μετά, έρχεται μήνυμα στο κινητό μου και μου λέει "Καλώς ήρθατε στη Wind". Έπειτα από πολλά τηλέφωνα στη δική μου εταιρεία και στη Wind, μου λένε να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα αμφισβήτησης συμβολαίων. Εκεί μου λένε πως υπάρχει κανονικά το συμβόλαιο και μάλιστα έχει και υπογραφή μου. Παίρνω στο Συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Μου λένε να κάνω αίτηση αντίστροφης φορητότητας στην παλιά εταιρεία και να κάνω και αμφισβήτηση στη Wind. Όλα αυτά μαζί με καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μόλις ανέφερα την καταγγελία μου είπαν πως δεν κατάλαβα καλά για την υπογραφή και πως ήταν δικό τους ανθρώπινο λάθος και με ενημέρωσαν πως μέσα σε 15 ημέρες θα έχει γίνει η μεταφορά.
Στις 22 Οκτώβρη και αφού είχα ενημερωθεί με μήνυμα πως η μεταφορά θα γίνει στις 27 του μήνα, κόβεται γραμμή σταθερού και ίντερνετ. Πρώτο τηλέφωνο στη Wind, μου λένε ότι έχει γίνει διακοπή όπως ζήτησα και είναι θέμα της άλλης εταιρείας. Η άλλη εταιρεία μου λέει πως μέχρι τις 27 ο βρόγχος ανήκει στη Wind και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Στο επόμενο τηλέφωνο στη Wind, με έβγαλαν πάλι τρελό ότι δεν άκουσα καλά και πως ήταν τεχνική βλάβη που μέσα σε 24 ώρες θα διορθωθεί. 2 ημέρες μετά και το πρόβλημα παραμένει. Παίρνω και άλλο τηλέφωνο και για άλλη μια φορά με βγάλαν τρελό. Δεν ήταν τεχνικό πρόβλημα αλλά διακοπή όπως είπε ο πρώτος. Αυτοί μπορούν να διακόψουν όποτε θέλουν τη γραμμή αφού είναι προς κατάργηση, άσχετα με το πότε έχει καθοριστεί η μεταφορά.
Αυτά τα λίγα από τη Wind. Εξαπάτηση, πλαστογράφηση, δόλο και τώρα διακοπή γραμμής 5 ημέρες νωρίτερα. Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχει γίνει, απλά όπως μου είπαν θα πάρει 2-2.5 μήνες.
Στις 10 Σεπτέμβρη, καλεί στο κινητό ένας κύριος και μου κάνει προσφορά για σταθερό+internet+κινητό στη Wind. Του αναφέρω ότι δεν είμαι σίγουρος και δεν μπορώ να απαντήσω άμεσα για προσωπικούς λόγους. Μου πρότεινε πως μπορούμε να περάσουμε την προσφορά και θα είχα χρόνο να το σκεφτώ μέχρι να έρθει το συμβόλαιο, όπου θα έδινα και τα απαραίτητα χαρτιά.
Έτσι και έγινε. Τελικά δεν υπέγραψα και δεν έδωσα τα δικαιολογητικά. Την επόμενη μέρα καλώ τον ίδιο και του το λέω και προσωπικά για να ξέρει. Μου αναφέρει πως θα ακυρώσει την προσφορά και τελειώνει εκεί.
15 ημέρες μετά, έρχεται μήνυμα στο κινητό μου και μου λέει "Καλώς ήρθατε στη Wind". Έπειτα από πολλά τηλέφωνα στη δική μου εταιρεία και στη Wind, μου λένε να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα αμφισβήτησης συμβολαίων. Εκεί μου λένε πως υπάρχει κανονικά το συμβόλαιο και μάλιστα έχει και υπογραφή μου. Παίρνω στο Συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Μου λένε να κάνω αίτηση αντίστροφης φορητότητας στην παλιά εταιρεία και να κάνω και αμφισβήτηση στη Wind. Όλα αυτά μαζί με καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μόλις ανέφερα την καταγγελία μου είπαν πως δεν κατάλαβα καλά για την υπογραφή και πως ήταν δικό τους ανθρώπινο λάθος και με ενημέρωσαν πως μέσα σε 15 ημέρες θα έχει γίνει η μεταφορά.
Στις 22 Οκτώβρη και αφού είχα ενημερωθεί με μήνυμα πως η μεταφορά θα γίνει στις 27 του μήνα, κόβεται γραμμή σταθερού και ίντερνετ. Πρώτο τηλέφωνο στη Wind, μου λένε ότι έχει γίνει διακοπή όπως ζήτησα και είναι θέμα της άλλης εταιρείας. Η άλλη εταιρεία μου λέει πως μέχρι τις 27 ο βρόγχος ανήκει στη Wind και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Στο επόμενο τηλέφωνο στη Wind, με έβγαλαν πάλι τρελό ότι δεν άκουσα καλά και πως ήταν τεχνική βλάβη που μέσα σε 24 ώρες θα διορθωθεί. 2 ημέρες μετά και το πρόβλημα παραμένει. Παίρνω και άλλο τηλέφωνο και για άλλη μια φορά με βγάλαν τρελό. Δεν ήταν τεχνικό πρόβλημα αλλά διακοπή όπως είπε ο πρώτος. Αυτοί μπορούν να διακόψουν όποτε θέλουν τη γραμμή αφού είναι προς κατάργηση, άσχετα με το πότε έχει καθοριστεί η μεταφορά.
Αυτά τα λίγα από τη Wind. Εξαπάτηση, πλαστογράφηση, δόλο και τώρα διακοπή γραμμής 5 ημέρες νωρίτερα. Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχει γίνει, απλά όπως μου είπαν θα πάρει 2-2.5 μήνες.
Καταγγελία προς τη Wind
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire