στα specs το sp..σαν απόδοση/τιμή το L
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375938&goto=newpost

το sp έχει LTE, μεγαλύτερη οθόνη (ανάλυσης hd) και πιο ψηλά χρονισμενο επεξεργαστή. πάσχει όμως στον τομέα της φωτογραφίας, ειναι απογοητευτικό το αποτέλεσμα.
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375938&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire