Γειά σας εχω το Samsung Galaxy SII GT I9100 2.3.5 I9100XXXK13, and Kernel 2.6.35 7-I9100XXK13-VL577579 se.infra@SEP-55#2φοράει gingerbread.XXK13. Μου το έστειλαν δώρο από το Λουξεμβουργο. μίλησα με την SAmsung μου είπαν μεσω kies μπορώ να εχω jelly bean 4.1.2. Μόλις το σύνδεσω με το kies συχρονιζει κάνει backup αλλά γράφει ότι δεν μπορεί να γίνει update γιατί όλα είναι XK13. Η Vodafone λέει να το στείλω αθήνα και εάν και τεχνικός μου είπε ότι θα προσπαθήσει να κατεβάσει προγράμματα να μου πει πόσο θα κοστίσει και μιλάει για root που δεν θέλω να κάνω για να μην χάσω την εγγύηση. θέλω εάν κάποιος γνωρίζει μια λύση σίγουρη και ασφαλή να κάνει τον κόπο να γραψω μια αναλυτική περιγραφή γιατί είναι λίγο κινέζικα για εμένα ώστε να το κάνω μονη μου. . είμαι ψυχολόγος και το τηλ το χρησιμοποιώ στην δουλειά μου εχω πολλές εφαρμογές ιατρικές ψυχιατρικές ψυχολογίας και δεν θέλω να τις χάσω . εχω κάνει back up g cloud και τις εφαρμογές. επίσης εχω βάλει το protect της Vodafone αμα κλαπεί να κλείσει λόγω ιατρικού απορρήτου. εάν υπάρχει τρόπος σας παρακαλώ δώστε τα φώτα γιατί με βλέπω με gingerbread δεν με χαλάει αλλά πολλές νέες εφαρμογές που θέλω μου γράφουν οτι δεν τις υποστηρίζει το τηλ μου
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375864&goto=newpost
σας ευχαριστώ !!!
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375864&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire