Καλημέρα σας. Ήθελα τη συμβουλή σας για τη δημιουργία ενός LAN σε έναν εργασιακό χώρο. Ο συγκεκριμένος χώρος (πρόκειται βασικά για πανεπιστήμιο) έχει αρκετές πρίζες Ethernet στον τοίχο από τις οποίες συνδέεσαι στο Internet μέσω του κεντρικού δικτύου του Πανεπιστημίου. Αυτό το λέω για να καταστήσω κατανοητό ότι δεν υπάρχει πρόσβαση σε κάποιο router.
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=376056&goto=newpost
Στο χώρο που με ενδιαφέρει θα ήθελα να δημιουργήσω με κάποιο τρόπο ένα LAN στο οποίο να συνδέονται 4-5 υπολογιστές, ένας εκτυπωτής και ένας εξωτερικός σκληρός δίσκος. Ψάχνω λοιπόν ένα τρόπο για να το καταφέρω αυτό. Ο σκληρός και ο εκτυπωτής δεν έχουν θύρα Ethernet, ωστόσο πιστεύω ότι θα καταφέρω να τους κάνω κοινόχρηστους μέσα από ένα από τα PC του δικτύου. Σκέφτηκα και τη λύση του ασύρματου access point, ωστόσο στο συγκεκριμένο χώρο ίσως κάτι τέτοιο να μην είναι εφικτό. Θα ήθελα λοιπόν να μου προτείνετε τον καλύτερο τρόπο για να πετύχει το εγχείρημα. Ένα άλλο πράγμα που απασχολεί είναι ότι οι υπολογιστές δεν έχουν το ίδιο λειτουργικό (άλλος XP, άλλος Win7), επομένως φοβάμαι ότι θα έχω πρόβλημα με τις κοινόχρηστες συσκευές.
via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=376056&goto=newpost
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire