vendredi 18 octobre 2013

iPad mini +Cellular (Sprint) ξεκλείδωμα

Καλησπέρα,

Έχω ένα iPad mini cellular της sprint, και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί με κάποιο τρόπο να ξεκλειδωθεί. Το 3G του δουλεύει άψογα, αλλά το LTE δεν πιάνει διότι έχει κλειδωθεί στην μπάντα της sprint.


Ξέρει κανείς κάποια λύση?


Ευχαριστώ πολύ!



Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει






via myphone forum http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375850&goto=newpost

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire